Update 19 mei: Naar aanleiding van de mailing met onderstaande inhoud ontvingen we diverse vragen over de regiefunctie die we in dit document beantwoorden.
De huisartsenspoedpost in Zeist vormt een regiepool van vaste regieartsen om de coördinatie en afstemming binnen het team tijdens de diensten te verbeteren. We zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe werkwijze gaat bijdragen aan de kwaliteit van zorg én aan het werkplezier op onze post. Een efficiënt team van triagisten en regiearts in de backoffice, en een maximale samenwerking en afstemming tussen coördinerend triagist en regiearts, laat de dienst voor het hele team optimaal verlopen! We streven naar een pool van vijftig regieartsen waardoor het aantal regiediensten op jaarbasis goed te verdelen is.
We zoeken huisartsen met de volgende competenties:
We bieden:
Meer informatie
Het Eindrapport van de projectgroep werkdruk en coördinatie op de post geeft uitgebreide informatie over de nieuwe werkwijze en de functie- en competentieprofielen van onze regieartsen en coördinerend triagisten. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Raf Hirsch, waarnemend directeur huisartsenspoedpost Zeist.
Interesse?
Ben jij die teamspeler die uitstekend in staat is samen met onze triagisten het reilen en zeilen tijdens de dienst positief te beïnvloeden? Dan horen we graag van je! We ontvangen je reactie met motivatie graag voor 1 juni aanstaande. Mail deze naar Raf Hirsch, waarnemend directeur huisartsenspoedpost Zeist.